ایستادن بهزیستی خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی در ۶ دوره مسابقات کشوری پیاپی

مسئول امور رفاه، بیمه و تربیت بدنی بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی خراسان رضوی در تمامی رقابت‌های برگزار شده از ابتدای سال‌جاری توانست به مقام اول کشوری دست یازد و بر سکوی قهرمانی بایستد. وی افزود: از ابتدای سال‌جاری سه دوره مسابقات ویژه بانوان و سه دوره ویژه آقایان یعنی در مجموع ۶ دوره مسابقات کشوری برگزار شد و مددجویان بهزیستی خراسان رضوی با همکاری حوزه توانبخشی به این رقابت‌ها در بابلسر اعزام شدند. در تمامی این مسابقات که در رشته‌های متنوع برگزار شد، توانستیم مقام اول را کسب نمائیم.

احمد مومنی ثانی خاطرنشان کرد: هفدهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی کم‌توانان ذهنی، هفدهمین مسابقات فرهنگی ورزشی افراد دارای معلولیت بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی، دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه، رقابت‌های کشوری برگزار شده از ابتدای سال‌جاری می‌باشند.

وی درخصوص نحوه گزینش توانخواهان جهت اعزام به مسابقات، گفت: در ابتدا فراخوان به تمامی شهرستان‌ها جهت معرفی مددجویان ورزشکار انجام گرفت و منتخبین اعلام شدند. بعد از برگزاری یک مسابقه در استان و رقابت بین منتخبین، برگزیدگان به عنوان افراد اعزامی به مسابقات کشوری انتخاب گردیدند. شرایط اسکان آنها در مشهد مهیا شد و حدالاقل دو هفته قبل از اعزام تمرینات ورزشی جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات انجام گرفت و تمام تجهیزات ورزشی فردی مورد نیاز توسط بهزیستی تامین شد.

مسئول امور رفاه، بیمه و تربیت بدنی بهزیستی خراسان رضوی درانتها خاطرنشان کرد: مسابقات کارکنان بهزیستی نیز از پنجم آبان ماه آغاز می‌گردد. در سال گذشته توانستیم به مقام سوم کشوری دست یابیم و امیدواریم در این رقابت‌ها نیز همانند سال گذشته بتوانیم موفق عمل کنیم.

کد خبر 120242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد